zondag 16 juni 2013

Bedankt! :-)

Al lezend bij mijn medebloggers lees ik dus vaak:
bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en laat een berichtje achter als je langs bent geweest.

Natuurlijk dacht ik.
Dat heb ik nog nooit geschreven, dus vandaar dat er geen berichtjes worden geplaatst.
Men heeft gewoon wat meer aanmoediging nodig!

Nou, bij deze:

BEDANKT DAT JE EEN BEZOEKJE HEBT GEBRACHT AAN MIJN BLOG EN IK ZOU HET ERG OP PRIJS STELLEN ALS JE EEN BERICHTJE ZOU ACHTERLATEN?

Sja, er zijn nog niet veel mensen die op mijn  blog komen aangezien ik niet precies weet hoe ik mijn blog moet 'promoten'.
Dus: zijn er nog mensen die tips hebben? Ik ben nieuw en nog steeds ontdekkend hoe ik mijn blog moet 'beheren'.

Bedankt voor je bezoekje en ik hoop je hier snel weer te treffen.

Groetjes en een hele fijne Vaderdag,
Pétra.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten