dinsdag 4 juni 2013

De bedoeling van dit blog.

De bedoeling van dit blog is om alle crea bea dingen die ik maak, alleen of samen met mijn dochters, hier te laten zien.
Dit kan eigenlijk van alles zijn. Van een simpel kaartje tot zelfgemaakte kaarsen. Van bloemstuk tot mijn prachtig gelakte nagels (door het buurmeisje). Van ingekleurde mandala tot prachtig versierde cupcakes door de meiden of  ....... noem maar op.
Dus alles waar ik blij / vrolijk van wordt.
En ik hoop dat iedereen die op mijn blog komt er ook vrolijk van wordt.
Verder zou ik het waarderen als mensen me complimentjes maken als ze iets mooi vinden, maar ook als ze me advies willen geven over iets dat ik gemaakt heb, maar wat handiger / anders kan.
Al jullie reacties zijn welkom.
Op het moment ben ik nog aan het uitvogelen hoe een blog werkt, dus ook daarover is alle advies welkom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten