maandag 8 juli 2013

Kringloop buit

Dit keer helaas niet op de foto gezet.
Maar ze hadden weer genoeg. Samen met de beide meiden naar het Goed geweest. 
Het eerste wat ze zagen waren flippers voor in het zwembad. Voor 2.50 en 1.75. Ach ja, al hebben ze er dan maar een zomertje plezier van. Doen we!!
Toen zag ik een leuk kwartetspel: verkeerskwartet uit 1988. Erg leuk. joh, maar 0.75. Wat doe je dan:  kopen!!
Toen door naar boven, de boekenafdeling: de oudste 2 boeken uitgezocht voor samen wel 1 euro. De jongste 2 strips uitgezocht voor samen 50 cent!!
Daarna nog even beneden gekeken naar een klein glaasje. Daar gaan we leuk een kaarsje in maken om weg te geven. Een heel leuk groen glaasje voor maar 35 cent!!
Hè, wat is het daar toch altijd lekker shoppen!!!!

4 opmerkingen:

  1. O heerlijk! Ik moet er ook weer eens heen. Maar bij ons staat bijna al het leuke boven. En ze hebben wel een lift, zo'n vrachtlift, maar ik ben zooooo bang voor liften, en dan gaat een vrachtlift echt niet! Vorige keer met de trap gegaan, misschien nog maar een keer doen!! Fijne avond lieve groet, Hurms

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk lekker shoppen bij de kringloop.. Ga ik ook weer snel doen!
    Ik heb je een mailtje gestuurd :)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag hier in de kringloop een verkeersdomino. Uiteindelijk toch niet meegenomen, alles past nl. niet meer in de kast... En dan moet je gaan oppassen! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Petra,
    Graag wil ik beginnen met snailmailen,
    ergens op je blog las ik dat je mensen "koppelt".

    Nu kan ik dit bericht niet terug vinden,
    hoe kan ik je bereiken?

    Groeten Katrien
    katrien1blogspot@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen