woensdag 3 juli 2013

Mijn eerste Snailmail is ontvangen

Yes, mijn eerste snailmail is aangekomen. Silly me, ik was vergeten een foto van het alles te maken. Vandaar dat ik deze dus ff 'steel' van stofwithlove. Ik heb haar gesnailt. Sjee, wat is dat moeilijk zeg. Zeker omdat ik nog nooit een snailmail ontvangen of verstuurd had. Van mijn tweede envelop, die ook al onderweg is, heb ik ook geen foto genomen, suf he. Maar ja, dan 'steel' ik de foto wel van dat blog.
Hier komt de foto:
   

Stof with love was er gelukkig blij mee. Ik vond het erg leuk om een envelopje klaar te maken en ga alvast verzinnen wat ik er een volgende keer in zou kunnen stoppen.
Heb je ook zin om mee te doen, kijk even naar het berichtje over de snailmail. Daar staat mijn mailadres ook.

Lieve bloggroetjes Pétra.

2 opmerkingen:

  1. hmmmm, jij wacht in spanning af? hihi, wie weet wel deze week ........
    Lieve bloggroetjes Pétra

    BeantwoordenVerwijderen