zaterdag 17 augustus 2013

Het is me eindelijk gelukt:

Ik had ze al bij iedereen gezien, zo'n gehaakt foto kader, ik had zelfs mee gedaan met de give away bij fie bakt, haakt én naait om zo'n kader te bemachtigen, maar dat is niet gelukt.
En toen: Jawel, ik kreeg van studio-hip zo'n leuk foto kadertje.
Maar dat zou ik toch zelf ook wel moeten kunnen? Nou, afgelopen week eindelijk geprobeerd en zie hier het resultaat:


Het is me dus gelukt. En eerlijk is eerlijk: het viel me nog best wel mee om het te maken. Hihi.

Gelijk nog even een paar meer haaksels gemaakt die ik ooit eens ergens had gezien en had geprint.


Een kroontje en een hartje.
Ik sta af en toe echt versteld van mezelf hoor. hihi.

Lieve bloggroetjes Pétra.


6 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt Petra! En ook met een ietsiepietsie oranje-gevoel? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, geweldig he, niet alleen het neon garen maar ook het kroontje. Ik was er direct helemaal weg van. Doet me wel wat. :-)

      Verwijderen
  2. Mooie kaders, knap gehaakt.
    Hihi ik kom alleen in het trotse bezit van haakwerkjes van andere lieve bloggers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms kan je toch meer dan dat je denkt. Ze zijn leuk geworden Petra...
    Op naar je volgende haakwerkstuk...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo alweer aan de knutsel. Goed hoor! Hoop voor jou dat de rust weer een beetje is weer gekeerd in huis. Genoten van de vakantie? gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen