maandag 26 augustus 2013

Kringloop spullen

Na een weekje (extra) vrij te zijn geweest vandaag weer naar het werk en dat betekend dat ik in de pauze vaak naar de kringloopwinkel ga. Iedereen zit maar op zijn mobiel te kijken, nee hoor, laat mij dan maar snuffelen in de kringloopwinkel. Van de meiden kreeg ik de opdracht om alsjeblieft GEEN boekjes meer mee te nemen. Ze kunnen er niet meer tegen lezen. Hihi.
Nou is dat niet helemaal gelukt, maar het boekje dat ik nu heb gekocht is om te knutselen. Envelopjes, labeltjes, kado doosjes. Ik zie nog wel wat ik er allemaal uit kan halen.
Ach en ik kon het ook niet laten om toch maar wat bolletjes garen mee te nemen. Je weet immers maar nooit waar je het voor nodig zult hebben.
En als goed kijkt zie je een hele leuke knoop. Het leken mij paarden, maar dat weet ik niet zeker. Kon ik gewoon niet laten liggen. Wat ik er mee moet? Zeg het maar.
Verder een ontzettend leuk memorie spel van Fair Trade. Allemaal ontzettend leuke kaartjes.
En als laatste een mapje van Zoé friends. Ontzettend leuk om eventueel een snailmail in te maken.
Ik heb getracht om alles te fotograferen, maar of dat zo goed is gelukt ........


Geen opmerkingen:

Een reactie posten