dinsdag 27 augustus 2013

snailmail ontvangen van de Zaanse Zolder:

En alsof het bedankje van Annet nog niet genoeg was. Nee, ik kreeg nog een envelop:


echte post is zóveel leuker, van:


Beide dochters weten inmiddels dat er overal eerst foto's van gemaakt moeten worden voor er iets geopend mag worden. En de jongste kon niet wachten om te helpen. Het is elke keer ook voor hen weer een feest om enveloppen te ontvangen.
En zie hier dan de verwennerij van de zaansezolder:


een ontzettend leuk mapje met daarin:








Van alles en nog wat:
labeltjes, spreuken, vilten bloemetje, kwartetkaartjes, memorie kaartjes, kaartjes van een advertentiespel, postzegels, bingo kaart met fiches, knijpertjes, stickertjes en een hele leuke brief.

Hierbij wil ik dus ook de ZaanseZolder giga bedanken voor haar leuke snailmail. Het is echt genieten. Ik ga nu hard nadenken waar ik jou envelop mee zal gaan vullen.
Het is nu even druk, maar als ik tijd heb komt er een leuke envelop jou kant op.

Lieve bloggroetjes Pétra.




6 opmerkingen:

  1. Oh, wat leuk weer! Dat wordt een gewoonte hè.. om eerst alles op de foto te zetten voor je blog. Ik ga ook heel anders foto's maken....
    Geniet van je snailspulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owww geweldig!
    Das wel aan Syl toevertrouwd geweldige pakketjes en enveloppen te maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. onvoorstelbaar hoor. waar haalt ze de tijd vandaan als ik af en toe lees hoe veel snailmail zij wel niet ontvangt. hihi. wel leuk natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een leuk pakketje. en een lieve brief maakt het extra persoonlijk.

    Geniet lekker van de post, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is die "Zaanse Zolder" creatief in het maken van snailmail!!!! Zo origineel! Daar ben ik nu echt jaloers op!

    BeantwoordenVerwijderen