dinsdag 13 augustus 2013

Terug van weg geweest.

Hèhè, eerst een zieke man, toen lekker op vakantie en nu weer helemaal fris en terug van weg geweest.
ik heb een paar nieuwe give aways geplaatst op de speciale pagina hier voor.
Ga maar snel eens kijken: 
een verrassing bij haakenfrutsels
en dan stofjes bij sovinascreaties
en ook nog een stempelset bij ziezo-knutsels
en een jarige give away bij 365dagencreatief

Eerst zelf weer even in het ritme van alledag komen en dan gaan we zelf weer flink aan de knutsel en zal ik jullie ook weer laten zien wat ik allemaal heb gemaakt. Het meeste met dank aan Pinterest. Wat is dat een heerlijk iets zeg.

Lieve bloggroetjes Pétra.

6 opmerkingen:

  1. Hoi Pétra! Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! Ik zal je blog in de gaten houden voor meer moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug. ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom terug! Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad:).
    Is je man weer helemaal opgeknapt?
    Groetjes Vera

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En idd zooo leuk pinterest! En verslavend hihi

      Verwijderen
    2. Ja, manlief is weer een beetje opgeknapt, voor zover dat kan na een trombosebeen en longembolie. Maar we hebben een heerlijke vakantie gehad toen hij eenmaal uit het ziekenhuis was.
      JA,Pinterest is errug verslavend. haha.

      Verwijderen