zondag 15 september 2013

Give Away

Wauw, wat een give away. Geen idee wat ik me er bij moet voorstellen, maar ik doe mee. Ga snel kijken. Of misschien ook wel niet. Haha, dan maak ik meer kans om te winnen. ;-).
Luister hier maar eens naar:

Hoi Dames
Het is lang geleden maar het is weer eens tijd voor een hele gave candy !! Ik ga een Gift Box vol met stansen en stempelsets verloten Ter waarde van : € 250,= euro Gewoon als dank voor al jullie reacties en bezoekjes aan mijn blog.
Wat moet je voor deze candy doen :
---------------
Zorg dan je volger bent van mijn blog
Zet mijn candy op jou blog ( als je die hebt )
En tot slot, laat een reactie achter in deze blog post
------------------------
Ik ga dan op 22 September deze Candy verloten. Veel succes allemaal !! :-)

Dus snel naar: stamping nicole

2 opmerkingen:

  1. Wat een gave give away...lijkt me geweldig leuk om te winnen,alleen ga ik niet mee doen...want ik ben nog nooit op haar blog geweest en zou me dan alleen maar schuldig voelen t.o.v al die andere trouwe volgsters die bij regelmaat reageren en al heel lang haar blog volgen als ik in de prijzen zou vallen ;-)!Maar mijn finger are crossed voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat heb ik ook ff overwogen, maar ach dacht ik: het is tenslotte de bedoeling van de give aways om meer volgers te krijgen en voor de aankomende volgers om een leuk blog te ontdekken. Nou, dat heb ik zeker gedaan. Het is een erg leuk blog.
    Dank je voor je 'gekruisde' vingers. Hihi, ik hoop dat ze helpen.

    BeantwoordenVerwijderen