maandag 28 oktober 2013

Snailmail van Onliemie: wat een feest!!!

Oh jee, kwamen we vanmiddag thuis, lag daar die prachtige envelop van Kris van onliemie. En wat stond er op de envelop: voor de dames Smit. Sja, dat hoef je tegen mijn meiden niet te zeggen. Dat zijn zij!!!
Ja, mam, dus wij mogen hem openmaken. En dat deden ze. Ze waren zelfs zo nieuwsgierig dat er niet eens een foto werd genomen. Nee, gelijk open maken en ........
oh, wat leuk, oh, moet je dit zien. 
Ik zal nog wel een foto maken, maar de spullen zijn nu in beslag genomen door de meiden en ik mocht nog geen foto maken. Ze wilden er eerst zelf van genieten. Maar ja, ik wilde het natuurlijk wel even melden op mijn blog, want ik wilde Kris ff laten weten dat ze mijn meiden heel erg heeft verwend: een lieve brief, een sinterklaasgelukspoppetje, een naamketting in een envelop van een pagina uit een sprookjesboek, een leuke zelfgemaakte kaart die ze zelf kunnen versturen, stickertjes en een knipplaat van een dier dat ze zelf in elkaar moeten zetten. Ik weet niet goed hoe ik dat laatste moet omschrijven, sorry. Wie weet dat ik nog een foto maak van het resultaat.
Nou, ja, al met al waren de meiden dus giga blij met al die verwennerij. Hihi, en stiekem zat ik ook van hen te genieten. Dus Kris: HEEL ERG BEDANKT VOOR HET VERWENNEN VAN MIJN MEIDEN. Ze genieten er heerlijk van.
Zodra ik kan zal ik foto's maken en nog even plaatsen.

Lieve bloggroetjes Pétra.


Jawel, en hier is een foto.
Carmen heeft haar spulletjes nog even gepakt, die van Amber zijn al naar haar kamer verdwenen. Hihi. Wie zou daar nou niet blij mee zijn.
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:


3 opmerkingen: