zaterdag 21 december 2013

Snailmail / lieve post / echte post / hoe je het maar wilt noemen

Sja, inderdaad hoe je het maar wilt noemen, maar het is errug leuk om te ontvangen.
Kris van onliemie had me al gemailt dat er iets naar me onderweg was. Spannend dus.
En vandaag was het zo ver. Er was (tussen de vele kerstkaarten) een grote envelop uit België:


Joepie, het 'feestje' kan beginnen. Ik vind het uitpakken alleen al een feestje. Hihi, en dit keer was ik alleen en ben ik niet vergeten om foto's te maken.
Nadat ik de envelop had opengemaakt kwam dit er uit:


Hmm, ziet er toch ook weer gezellig uit. En wat dat betreft verschil ik niet veel van mijn kinderen: ook ik vind uitpakken erg leuk. Heerlijk ik geniet er van. Heb dus heerlijk op mijn gemak de plakbandjes losgemaakt zonder  ook maar iets te beschadigen van het papier. En wat zat er in:


YES, de leuke vilten kerstboomhanger die ik al eerder op haar blog had gezien en waarvan ik stiekem hoopte dat ie in mijn envelop zat van de SWAP van Janina. Ik wist niet meer of Kris mee deed, maar ja, dat maakt niet meer uit: IK HEB HEM. Heel erg bedankt Kris.
En dat was nog niet alles hoor.
Naast de ontzettend lieve brief (Kris kan dat zo goed, zo'n lieve brief schrijven) zaten er nog 2 vellen met ontzettend leuke plaatjes van uilen en vogeltjes in, en zelfgemaakte knopen, vier houten kerstboompjes (die je kunt rijgen aan een ketting), vrolijke stickers en .......... twee potloden met een eendje er op. Maar die ben ik allebei al kwijt. Ja mam, kijk daar zijn er twee van, die zijn voor ons......... Sja, wat moet je daar nu op zeggen. 
En er zat een zakje met klavertjes vier in voor heel veel geluk. Dat kunnen we op het ogenblik wel even gebruiken ja. :-)

He, wat was het weer heerlijk om zulke lieve post te mogen ontvangen. Helemaal alleen voor mij. Nou ja, en voor mijn meiden. Maar om hen ook zo te zien genieten is ook heerlijk. 

Iedereen een heel fijn weekend, lieve bloggroetjes Pétra.

3 opmerkingen:

  1. Wat heb je leuke spullen gekregen en fijn dat je er eerstzelf van kon genieten.

    Fijn weekend ook voor jou, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De meisjes hebben het goed geraden! Die potloden waren uiteraard voor hen! Ah ja! ;)
    Liefs
    Onliemie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh, wat een heerlijke post!! Slim van de meiden om de potloden in te pikken, hihi!
    Nog een heel gelukkig nieuwjaar gewenst!!!
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen