maandag 7 april 2014

Nog meer HAKEN!!

Ja, ja, ik heb niet stil gezeten. Ik heb nog meer gehaakt.
Ik was al een keer begonnen aan een kleedje voor Carmen's kamer. Had ik op internet gezien. Sorry, ik weet niet meer waar.
Eerst een heleboel t-shirts verknippen tot je garen. Pfffff, wat is dat een klus zeg. En het schiet ook niet echt op met shirtjes maatje 116. Hihi, maar het is wel een heel vrolijk geheel geworden.
Zie zelf maar eens:


Het is inmiddels helemaal af en ligt al op haar kamer.
Ik ben er reuze trots op.
En nu moet ik dus ook voor Amber een kleed haken!
Hihi, gelukkig worden de shirtjes die ik kan verknippen wat groter, maar nog schiet het niet erg hard op.
En daarna, moet ik ook nog bezig voor een vriendin van Carmen. Ze zou zelf shirtjes gaan verzamelen, maar of het er van komt, dat zullen we nog wel zien.

En verder heb ik bij het K*ruidvat zo'n haakpatroon gekocht voor een tas. Oh, zo leuk, maar ja, na een week ben ik er toch al weer mee gestopt. 'Te weinig' tijd. Ahum, ja, wie niet hè, maar hij komt ooit vast wel af:


En toen sloeg Amber ook aan het haken. Ze had nog nooit gehaakt, dus er was de nodige uitleg en giga veel geduld voor nodig, maar ze heeft iets gemaakt en is er reuze trots op. Ze heeft zelf de foto's genomen om op mijn blog te kunnen plaatsen. Hihi, zij denkt er dus wel aan:
TADAAAAAAAAAAAAAAA:



Het is een boekenlegger geworden dacht ze zelf. :-)

Nou, tot zo ver de haakperikelen hier in huis, er komt vast nog veeeeeeeeeeeeeeeel meer.

Lieve bloggroetjes Pétra.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten